נגישות
הצהרת נגישות
כ- 20% מהאוכלוסייה בישראל מוגדרים כאנשים עם מוגבלות בדרגות שונות.
אדם עם מוגבלות הינו אדם עם לקות פיסית, נפשית או שכלית לרבות קוגניטיבית, קבועה או זמנית, אשר בשלה מוגבל תפקודו באופן מהותי בתחום אחד או יותר מתחומי החיים העיקריים.
תפנית דיסקונט מייחסת חשיבות רבה לביצוע התאמות נגישות לאנשים עם מוגבלות. החברה משקיעה לאורך זמן מאמצים בשיפור הנגישות ופועלת באופן מתמיד לשם כך. התאמות אלו נעשות תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, והתקנות על פיו.
בחברה קיימים הסדרי נגישות : חניית נכים, דרכי גישה למשרד, גישה בתוך משרדי החברה, עמדות שירות נגישות, שירותי נכים ועזרים מסייעים לאנשים עם מוגבלות.
התקנת עזרים מסייעים בתפנית - כגון:
- מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה- מכשיר עזר לשמיעה המשדר ישירות למכשיר שמיעה במצב T. המערכת כוללת שפופרת להגברת עוצמת הקול, לשמיעה ישירה אל תוך האוזן ללא רעשי הרקע.
- מערכת קריאה לסיוע (CALL HEAR)- מערכת קריאה לסיוע הותקנה בכניסה. בעת לחיצה על לחצן הקריאה, נציג צוות השירות ייגש מיידית לסייע בכל נושא.
- מערכת הכוונה קולית (STEP HEAR) - מערכת המשמשת להתמצאות והכוונה קולית אקטיבית ללקוחות ליקויי ראייה. המערכת מותקנת בכניסה ומכיחה מידע מוקלט אודות המשרד, הכוונה למכשירים האוטומטיים ועוד. המערכת מופעלת על ידי אפליקציה ייעודית.
הנגשת מידע כתוב (טפסים, מסמכים, עלוני מידע) - הנגשת מידע כתוב, נדרשת לרוב לאנשים כבדי ראייה ולאנשים עם לקות קוגניטיבית. תפנית בסיוע המרכז להנגשת מידע בעמותת נגישות ישראל, מאפשרת קבלת מידע כתוב בתצורה נגישה בהתאם לצרכי הלקוח ובתיאום מראש, לרבות: המרת המידע לקובץ שמע (mp3) או המרה לקובץ דיגיטלי או המרה לכתב ברייל.
חיית שירות – מותרת הכניסה עם חיית שירות.
גלישה קלה ונוחה לכולם
רשת האינטרנט כבר מזמן הפכה לאמצעי מרכזי בקבלת מידע ושירותים בכל תחומי החיים. אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בצורה נוחה וקלה ככלל הגולשים.
אתר תפנית דיסקונט עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), התשע"ג 2013. האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמה AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C
אתר האינטרנט נמצא בימים אלה בתהליך התחדשות. עד להשלמת העדכון, ייתכן וישנו מקום בו התאמת הנגישות אינה מיטבית עבורך. אם נתקלת בבעיית נגישות, אנא פנה אל הממונה על הנגישות, לפי הפרטים שבהמשך, לצורך התאמת ההנגשה לצרכיך.
לחברה "רכזת נגישות", רוני הירשמן , אשר מתפקידה להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בחברה, ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא.
ניתן לפנות דרך האתר (בתפריט "צור קשר") וכן למשרדי החברה בטלפון 076-8052222 או באמצעות הדואר- דרך מנחם בגין 132, מרכז עזריאלי, בנין מרובע ת"א, 6701101 .
ההצהרה עודכנה בתאריך 12/01/25